Ms Been There, Tried That (:

girlish descission. hmpp
Saturday 29 October 2011 ? 0 hipsters ?
aku tau kau tau. lama aku tak rasa bodoh sebab tak rasa benda ni. hihi. tak normal sangat. tapi, aku tau risikonya. aku dah berkali-kali kena. chill lah, babe. itu satu hal, dan satu hal lagi, bila perasaan bodoh sebab tak rasa bodoh tu makin menjadi-jadi. idea aku untuk doodling macam biasa tak macam dulu. habis berterbangan entah ke mana. thats when i decided to fall for that unlucky Mr L. nope. dont get me wrong. i let myself falling for him slowly. i'm not forcing myself. kalau paksa diri sendiri tu, it is not called as falling la, kan? so, easy mann. i try to like you. i want to get all those feeling when everything seems so hopeful back. when the ideas are never ending. i just miss it. lupakan dulu lah masalah di maktab. tak ada mood nak cerita pasal bangkai-bangkai tu. kan senang kalau poof! saja, mereka terus hilang. ahh. buat dunia sendirilah kalau asyik mood kau saja nak di fikirkan. aku tak kuasa. bawalah rajuk kau tu ke mana-mana dulu ok. biar aku bahagia sekejap dengan bahagia aku. Mr L, aku harap kau ingat ni, sayang. hal wa, hal lu. dan hal lu, hal wa jugak. kbye.


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post