Ms Been There, Tried That (:

you should seriously think, girl.
Tuesday 25 October 2011 ? 0 hipsters ?


proud enough to be a hijaber

baik. i have been typing and deleting back and forth. tak tau kenapa hati ni bengkak sangat dengan apa kau dah buat. aku tak suka benda plastik lagi hipokrit macam tu. tanggungjawab kau dengan agama kau letak dekat mana? suka hati busuk kau saja mau pakai mau buang hijab tu kan? benda dah jadi macam ni, baru sibuk mau bajet innocent. kau pun manusia, mestilah buat salah kan. masalahnya dalam pandangan aku, cukup sempurna mak ayah kau hantar ke sekolah agama. cukup terdidik kau dalam kehidupan beragama. kau? kau sia-siakan saja. fikir lah, sis. aku pun manusia dan aku tak tahan nampak tanggungjawab besar tu kau anggap sekadar macam tanggungjawab untuk patuh peraturan sekolah. aku tak suka. sometimes, i think you bettter sit by yourself and think back what you have done. you should be a role to others. now look what you've done. you better do some serious thinking lah, girl. 





shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post