Ms Been There, Tried That (:

dan memang dia.
Friday 4 November 2011 ? 0 hipsters ?


aku tak dapat mau tipu diri aku. dan, memang aku tak sedar langsung bila perasaan yang di rancang tu menjadi. memang kau, love ♥ aku rasa macam kau sentiasa ada di mana aku ada. rasa macam kau sentiasa ikut aku pun ada sebab you're always there, you're everywhere. *perasaan XD 

kau tau, cara kau selalu buat aku marah, cara kau kacau aku, cara kau yang look away when i look at you, cara kau yang kadang-kadang CARING tak bertempat, cara kau senyum macam tu, cara kau bawa diri. semua aku suka. semua aku adore. semua aku admire. semua aku fancy. semua sudah cukup buat aku AWW ~

entah. tak sedar bila rancangan gila tu mula ada hasil. dan, ya, aku memang faham apa kau akan rasa kalau aku inform kau. aku jugaa ada perasaan dengan Mr yang kau sayang sungguh-sungguh, kawan. at first, bukan niatku. tapi sekarang, everything about him matters. tak sangka pulaa many rivals. i dont wanna fight for him, anyway. banyak-banyak perempuan yang sangkut, aku satu-satunya yang paling tak punya harapan. cukup aku hold on to the pictures and thought of him lah KAN. tu sudah cukup inspired aku untuk build up ABEYN yang dulu. yang punya crush, punya hundreds of unwritten thoughts tentang crushy-thingy, yang punya semangat untuk belajar untuk buktikan dengan semua orang terutamanya dia walaupun dia tak pernah dan tak akan perasan. haaha. dan kawan, 




aku faham perasaan ni. aku perempuan. aku faham sangat apa rasanya kalau ada perempuan lain tiba-tiba get in the way. rasa macam mau ikat dia di pokok mangga, biar kena makan kerengga. crapss =p *apapun, aku boleh tolong kau ikat rivalS kau kat pokok mangga k. bagitau ja bila =p


mungkin bila aku bagitau kau benda ni, kau jauh-jauh dari aku. pretend benda tu tak jejaskan sedikit haram pun. tapi, aku kenal kawan aku. rasa awkward tu akan selalu ada bila benda suda jadi begitu. jadi, aku diamkan apa yang aku rasa. sory lah. aku sangka kau bergurau. janji. aku takkan get in your way. ^_____^


anyway, Mr L ♥ aku tetap suka kau. sebab KAU MEMANG ADA DI MANA AKU ADA. kau faham apa yang aku maksudkan ni. 


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post