Ms Been There, Tried That (:

shits happen. life goes on.
Sunday 27 November 2011 ? 0 hipsters ?
mungkin selepas semua humiliation yang aku feared tu terjadi, aku tau kamu pelik. kenapa aku masih berani berdiri di sana; di tempat yang kamu sangka aku takkan jejak. simple benda ni. aku tak salah dan aku tak rasa hak peribadi yang aku ada tu sebagai satu kesalahan. sekarang mungkin kamu senyap. orang yang tak sepatutnya aku libatkan sudah campur tangan. 

pernah kamu rasa macamana rimasnya bangun awal setiap pagi hanya datang awal ke kelas untuk replace meja atau kerusi yang patah? pernah kamu rasa berjalan sorang depan lelaki yang tengok kamu macam alien dan ketawakan kamu bila kamu lalu? pernah kamu rasa buku yang kamu keep di locker yang sepatutnya di sepahkan, di sembunyikan? pernah kamu rasa semua lelaki sibuk mengkritik, mengutuk, mengejek kamu? pernah kamu rasa seolah-olah lupa macamana mau hidup? mungkin tidak kamu. them, with their switching sides and their wildfire lies and their humiliation
# ijustwanttofeelokeyagain

anyhow, the best part of this were still, my chunkyookies. the social cost i guess. it's worth it. them damn boyies hate me. and i just wanna let them guess; how much I DO NOT CARE. i got them 15 fantastic beautiful wonderful and sweet girls. they are the reason for me not to care about what them bastards said. like i said; I AM NICE. until you gave me reason not to be.
# ididthingsforareason.



with beloved Mujuk and Afiqah.


with my honey Sazwana.

i dont know how it would be if i dont have you guys. i am really sorry for my mistakes. for i carelessly clumsy and leave that damn thing else where and got you into the painful humiliation. promise it wont happen again. thanks for the support bila manusia yang tiada hati perut jantung buah pinggang tu sibuk menyebarkan aib aku dan kamu. Allah saja yang balas apa yang pernah kamu buat untuk aku. terima kasih sangat. aku janji, manusia tu akan kena balasan yang setimpal dengan apa yang mereka-mereka tu sudah buat. tidak di dunia, maka di akhirat. itu janji aku. and yes. i miss the old me too. and girls, ireallyloveyou. SORRY =(

kepada mereka yang sangat caring in my times of hardships, thanx for your concern. dont worry. am still trying to fix the situation. thanx to mama and baba. thanx to my aezm. last but not least, middlefinger untuk lelaki yang sudah perasan hebat bila buat sorang lagi perempuan hidup macam dalam neraka. sorry but you failed. perempuan bukan lawan kamu. sikit masa lagi, kamu nampak apa yang perempuan ni boleh buat. YOU MESSED WITH THE WRONG GIRL. now, you are just in deep shit. what are you thinking eh? you must have been growing shits on your mind. 


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post