Ms Been There, Tried That (:

curtains finally closing.
Friday 30 December 2011 ? 0 hipsters ?



2011, roomate baru, bilik baru, block baru, subjek elektif baru yang menjengkelkan, budak baru, aku yang lama dengan nawaitu baru, 'hantu' dengan perangai hodoh yang lama.

2011, kecergasan otak yang merudum. honeymoon-year, bebeh.

2011,  cinta lama, cerita lama, harapan sama, azam sama: ta mau terlibat dengan cinta murah yang kemudiannya dijadikan subjek untuk bergaduh. failed. macam bongok. ta ada modal leteww. 
perempuan zaman sekarang. ANEH.
2011, crush yang baru dengan perangai yang un-describe-able. luckily, it's temporary. impermanent. you never failed to kidnap my heart, sayang. unlike him.

2011, habit yang sama: escape almost-every-routine as a student. DON'T GIVE A DAMN. 

2011, pergaduhan yang sama dengan isu yang lebih besar. 
2011, pergaduhan yang sama dengan aku sebagai punca. yeah, right. acting like a perfect idiot.
2011, pergaduhan yang sama melibatkan lebih banyak muka-muka yang baru lagi mentah.

2011, most of all, i am tired to feel tired.
everything is not like what i expected.

sayanngg.
should tonight you're here with me. but it's okey.
accompanied by the picture and my thought of you,

selamat tinggal 2011.
selamat datang, 2012. aku harap semuanya akan berubah.
ONE STEP CLOSER.



# terima kasih sebab selalu tiada bila aku perlu kau. kau ajar aku jadi kuat.


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post