Ms Been There, Tried That (:

kau. ya kau!
Sunday 4 December 2011 ? 0 hipsters ?
hate me? go and stay in line with the bitches that keep on waiting for me to give a FUCK :)

kau siapa? siapa lagi, kau la perempuan :) 
ta mau la tengok muka kau yang pura-2 simpati. aku ta perlu kau pun. dah. lepas ni dah ta perlu HIPOKRIT lagi okeyy? keadaan semakin terkawal. aku pun dah makin kenal kau. bagus lah. tapi un, satu ja aku na nasihat kan kau, kot ya pun cinta, PAKAI OTAK. kau bukan budak kecil. sikit pun ta heran lah. wekk! ta tau na taip apa lah pasal kau! mengotorkan blog tapi ta pa. kawan, aku bagi discount sikit xD dah berpuluh kali padam tulis padam tulis still ta terluah lahh. meluat sangad kot. pokoknya, na di pendekkan cerita, muka kau cantik, tapi nyampah pulok bila tengok muka kau pura-2 kesian dekat aku. i know i am pathetic. tapi takkan kawan sendiri na  buat macam tu kot? jahat punya kawan. ta na kawan. wekk =P

Jie, kalau datang sekadar na menunjuk muka, baik ta payah. I cuma perlu kawan yang I boleh share masa gembira dan sedih I. apapun, I happy sebab dulu, I always be there when you need me. macam yang lain. Jie, you kawan yang baikkalau ta melibatkan hal ni. tapi maaf lah yer, hati I yang busuk ni dah bertambah tawar pulok dah na kawan dengan you. dah lah. jadi diri you yang dulu. toksah pretending. iloveyou sangadd, Jie xD thanx sebab sudi jadi kawan I dulu. I tau, there's two sides in every story, but, i dont wanna hear it. i bet you pun ta na cakap un? so, kbye x) 


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post