Ms Been There, Tried That (:

heart beats fast.
Sunday 1 January 2012 ? 0 hipsters ?
esok sudah mula buka sekola. aku. malam ni, aku cuma mau merapu. abaikan. 


eye meet eye feat fishy mouth. say boooo~♥ wtf? -.-

selamat datang dua ribu dua belas. KIAMAT? asal sebut 2012, naik lali telinga dengar ulasan pasal benda ni.  macam ta ada tuhannya bah ni orang. kita, manusia: banyak-banyakkan amal, kurang-kurangkan khurafat. aku, aezalia. aku harap Sijil Penilaian Menengah dan Soalan Padang Mahsyar aku boleh pass kalau ditakdirkan aku sit untuk kedua-dua SPM ni this year.

Resolusi? kata kau, senang resolusi tahun ni. bawa semua resolusi tahun-tahun yang lalu. pada aku. aku rasa. orang macam aku. pi mai pi mai, tang tu. things rarely works. apa pun. aku. aku cuma harap SPM tahun ni. dan aku. aku cuma janji untuk buat semua yang terbaik. itu saja. ta susah pun kan.
# aku dengan rasminya, calon SPM 2012 .____.

mau hafal A Thousand Year supaya boleh nyanyikan kau. aku tau kau ta suka. tapi ta kira. na  nyanyi jugokkkkk! lepas tu, baru aku nyanyi, give me some sunshine, give me some rain. kau tau aku ta suka. okeyy, mungkin kau ta tau. tapi kau still nyanyi juga kan? so, fair lah. mau di pendekkan cerita, aku pun mau mula belajar suka lagu tu laaah. jadi, tuntasnya, dapat aku simpulkan baahaaawaaa 'KITA' ni sehati sejiwa :'D imy.

esok atau lusa aku akan balik asrama. goodbye, everything. hello, books. goodbye, love. hello, exams.


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post