Ms Been There, Tried That (:

boboiboy's bebeben
Thursday 23 February 2012 ? 0 hipsters ?
mati air pulang rumah.
buka lappy, online, stalk-stalk sampai adik dia pun terkena sekali, rindu dia.
apa boleh buat, duduk diam-diam ja. tunggu dia cari. perhaps in my dream.
okeyy. sila muntah beramai-ramai.


sekarang aku da jadi auntie. padan ta padan? nama anak buah aku maman. ta kisa la apa nama betul dia, aku na panggil maman jugaak! okeyy. emosi yang melebih.


sekarang kawan-kawan aku da bahagia. semua! aku? masih berlegar-legar. takat-takat ni ja la. happy bila dorang happy tapi agak sedikit jelly. tolonglah sedar, CY sayanggg! :D tapi kemudian aku sedar, hidup remaja aku bukannya ta happy bila ta jadi mcm dia orang. hidup ta semestinya date-date baru bole happy jugaa, ryt? tapi ta shukew la bilew mekew ta peduliw shayew :3 okeyy. memang gedik!


sekarang. eh, baru minggu ni. his sister text me. we share secrets. well, not a secret really. just cliche girls talk. tapi aku rasa happy sangad! i adore his sister too much laa. and even me and his brother doesn't have the same old relation anymore, i feel a beat of relief. somehow, i feel closer to him. manyak dapat info dari adik dier. hewhew thx to former sister-in-law. senang jugaa minta tengok-tengokkan :D susah dohh. cepat sayang orang ni. dan kau, ngamm suda tu. kalau ja laa kau ta fikir orang cakap and fight for your love, i'll think you'll made it, sayangg. aku support baa.


WHATSAYYOU? KAU AMBIL ABANG AKU, AKU AMBIL ABANG KAU :d
and i guess that is all for now. need to go to college before a new day is born. do pray for me. nobody can tell bila setan-setan tu akan masuk campur hidup aku lagi. till then, take care :)


love lots, AAM//MAM. in memory.



shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post