Ms Been There, Tried That (:

maybe (;
Friday 16 March 2012 ? 0 hipsters ?
petang kemarin lusa, kita gaduh. sumpah. ta tenang. petang kemarin lusa, kau buat aku experience banyak perkara for the first time. sumpah. aku suka tapi masih lagi ta tenang. 

# i wish i could be loved by you the way you love her :')

petang kemarin, kau datang rumah aku. ta sampai pun lima minit agaknya. petang kemarin, kau datang rumah aku. matahari petang jelez agaknya. terik. tapi masih ta mampu buat aku panas. seram sejuk di petang hari. *sungguh kurang sesuai petang kemarin, kau datang rumah aku. aku tiba-tiba caught a disease agaknya. terketar-ketar. takut? takut apa? takut kau lah. petang kemarin, kau datang rumah aku. kau ta sayang aku agaknya. bila kau beredar, bit by bit, i am sure about my feelings. gaya macam ibu-ibu. 'Hati-hati. Loveyou.' sikit pun kau ta balas. yalah. kau ta sayang aku agaknya. 

bermula saat itu, hinggalah ke malam. aku ta habis fikir. it just happened. it crossed my mind. bad thoughts. none of the good one appear. tapi malam tu jugaa, you put me at ease. kau sayang aku agaknya.

dan separuh malam, separuh pagi ini, aku dengan broadband curi-curi, terperuk di ceruk ini, reminiscing about the way you smile that evening. awhhh ~ suka kau, suka kau, suka kau! agaknya.

# you're not leaving. MAYBE not yet :')


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post