Ms Been There, Tried That (:

wishlist
Saturday 3 March 2012 ? 0 hipsters ?
       
        first, apple lappy, iPad, iPhone
second, DSLR cammy

 
          third, LDRS ( Long-distance RelationShip )

aku selalu merengek dengan mama pun, aku takkan jugaa dapat benda yang first and second tu. aku tau lah. dah berkurun aku merayu, merengek, mogok, tapiii ta dapat sampai sekarang. okeyy, sila ketawakan aku tapi, bila aku fikir balik kewajarannya, aku bukannya orang senang sangat pun. lalu atas reason apa mama baba aku kena ikut semua desire aku, kan? plus, aku bukannya budak cemerlang mana pun. nama ja maktab rendah sains, akademik tak lah bagus mana. lagi cemerlang budak sch luar sanaaa. lalu, atas reason apa mama baba aku kena ikut semua mau aku? silap hari bulan, duit baba mama habis, study ku lagi hancur sebab telammmmmpau melampauuu obses. yaa, aku yakin tu benda. hewehew ~

tapi, yang ketiga tu, aku rasa boleh lah kot kalau dah memang takdir kan. nak lah jugak aku merasa macam dalam movie okey, okey. bajet jap k. nak lah jugak aku merasa jadi a great reminder of just how strong true love can be. okeyy, if this was a movie. sedang dekat pun berterabur, apakah lagi jauh. see? things rarely worked out for me -,-
tapi, aku tak single k. i'm in a long-distance relationship because my boyfriend lives in the future. hewhew. aku harap itu diaaaaaaaaaaaa.

09.00 pm, 03 March 2012, i am officially-registered SPM candidate.
dengan ini, aku sepertinya bertekad mau mengurangkan online dan strive supaya mama baba sayang aku dan membeli apa sahaja aku mau. hewhewhew. niat menyimpang habissssssssss! -,-

# ujian selaras I, macam bongok lahh. apa pasal bio, phy, chem, addmaths ni sweet sangat? suke sangat bagi surprise tau! buat orang surprised aje lahh -,-


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post