Ms Been There, Tried That (:

Sunday 29 April 2012 ? 0 hipsters ?

even the cloud missed us :')


aku na buat entry panjang lebar dan aku ta paksa suruh kamu orang baca post yang entah apapa aku ni. k. i just feel like it. ehemm. emo sikit. teheee :p

it's been raining these night. clouds missed us. stars pun wont shine bright like the old days. without us. you and me. but still, TERUKIR DI BINTANG. sumpah ta berubah. mungkin kamu jemu. ta tengok blog ni lagi. asyik-asyik pasal kamu. tapi masih ada benda yang aku belum tuliskan. untuk kamu. untuk kita. aku ta kisah kamu na pergi dengan orang lain. aku ta kisah kamu na pergi lupakan aku. ta kisah. asal kamu bahagia. atas alasan apa kamu tinggal aku, aku ta punya chance untuk tanya. atas alasan apa kamu suddenly hilang, aku ta punya hak untuk tanya. ikut kamulah. asal kamu bahagia. bukan ta sedih cuma sedar. apa hak aku ke kamu? kosong. zero. nol. 

you know.. i love you.. and we're much alike.. dont leave even if i  effin mad at you.. please? whatever happens, i'll look back and hoping to see you..


dont tell me you dont remember this. maybe i'm not like most of you girls. never wanna date. never wanna do this and that. but can u just accept the fact that i really love you? oh gawd. and, oh, i wont post anything about us after this. in case he get annoyed because i started to talk like he was still my boy. i hope he still was. 


okey. here. na promote sikit. sila dengar lagu Najwa Latif. tittle? iloveyou. hee aku na buat cover lagii tapi suasana ta berapa kondusif. dan aku takut kau tanak dengar aku lagi. tapi lagu tu, aku rasa, sesuai sangatt kott. silalah dengar. jadi aku ta perlu na jelas apa lagi. sejak bila aku minat lagu najwa ni -.- 


tu ja kott buat kali ni. dah lewat malam. aku pun penat buat homework *dalam mimpi laa* dan menukang blog ini sehingga kejadiannya seperti ini. okey. mata aku dah berbulu-bulu dah. hee hiperbola ka, metafora ka, aliterasi tu? okey-okey tanak merapu dah. assalamualaikum. good night :*


sincerely,
missing you.
ABEYN AEZM <3



shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post