Ms Been There, Tried That (:

simple HIM, extraordinarily MINE
Wednesday 4 April 2012 ? 0 hipsters ?
sekarang, kita orang ada kelas KPU. aku. aku ta buat kerja. aku duduk. hadap skrin. fikiran terbang jauh. ke mana? ke kamu. kamu? ya. kamu. kamu yang akan aku bagi 1000 years aku. eternity aku. tipu kalau malam tu aku ta rasa apa-apa bila kamu cerita tentang kawan kamu cakap-cakap tentang perempuan. i will never tell you how much i cried my heart out that night. aku faham. at least, kamu terus terang. mungkin memang habit aku, dahulukan kamu dalam semua perkara. ta kira kalau benda tu menyakitkan macam mana pun. i will protect US. aku cuma mau kita. apa pun jadi, jadilah. yang penting, aku ada kamu. iloveyousomuch (':

# sesiapa yang ta berkaitan yang rasa na muntah hijau baca post aku ni: biasa lah derr. remajee. KBYE


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post