Ms Been There, Tried That (:

extremely r a n d o m
Sunday 27 May 2012 ? 0 hipsters ?

Untuk awak.

yalah. untuk awak. awak yang jauhhhh dari saya. ta tau na cakap apa. ta tau na buat apa. ingat benda yang saya selalu pesan. sayasayangawak. syaarinduawaksangat! okey. shh!


Belajar tu sampai tu exam dapat 4 flat ya. Kalau tak, siap! By aim tu straight A jaa. Doa kan, please? By selalu doakan dia, biarpun KALAU nanti by ada orang lain sudah :') 



fight for the one you love, peeps. it is better to say 'i could not believed that i've done such crazy things!' compared to 'i wish i've done that, back then'. know the difference. everything is worth trying if it's love. know their worth. FIGHT! so, there is no regret :')


Final Examination Semester 1 2012. 

what to say? i gave all out. LOL JK, not really. but i really put a little bit effort to it. susah sikit bila sayang ta ada dengan aku. hmp. setakat ini, yang awesome, Chemistry yang aku sangat kasihi, bolehlah. LULUS. haha aku faham. aku faham. i'm aware of myself, being awesome. bukan kerja senang tu,kan? aku dah ta kisah sangat fasal keputusan. mama baba pun tau ability anak mereka ni. pointer bukan penentu semuanya. aku percaya. rezeki Allah ada dekat mana-mana, in various form, only He knows. awwwh ~ :)

Officialy CY. 

hey kawan. if you read this, aku minta maaf. aku pun ta tau sebab apa kita ta macam dulu. hampir dua minggu ta tegor-tegor, kan? minta maaf lah. aku rasa kalau orang lain acah-acah kau, kau ta serious pun marah. tapi kalau dengan aku, kau macam ta suka ja. aku rasa lain lah. aku minta maaf. masuk sekolah kelak, mungkin genap sebulan kott kita ta tegor-tegor. awkward lah, sayang. we used to be so close. balik sekolah, main. sebelum tidur, main. asal ada masa terluang sikit, main. aku rindu na tegor kauuu! JK aku rindu na main dengan kau. kacau kau. buat kau marah HAHA. aku. aku. aku. minta maaf.



shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post