Ms Been There, Tried That (:

dot d o t dot
Wednesday 6 June 2012 ? 0 hipsters ?



miserable. what i feel inside? TANGLED. kita ta macam dulu. aku ta suka keadaan macam ni. give up aku. kalau ikutkan rasa, macam na curse semua benda dan hidupan. dah dah dah. aku ta na nangis depan lappy. sedihlah, budak. aku rindu kau. tapi gara-gara benda kecil macam ni pun, kau na bangkit. hmp na pergi, pergi lah. tapi ingat. kau tetap INFINITY aku. *time-time macam ni jugak lah playlist na main lagu-lagu jiwang. grr ~*

rumah pun sunyi. Mia, sikit hari lagi pulang Sarawak. Adek? awal-awal sudah off ke Shah Alam. adik lelaki aku? ta wujud kot. dia lelaki. ta berapa na wujud dalam hidup aku. lepas ni, kalau na nangis, aku rasa, aku duk sorang ja la kat dalam bilik kosong di dalam rumah yang sunyi ni. DERR ~ sikit masa lagi na jadi gila kot. sedihlah, budak. awkward kalau aku kata aku akan rindu mereka. tapii.. i'll be missing them. *YEAHH sounds better. uhukuhuk -.-*

study? aku okay kalau study tapi aku ta berapa na okayy kalau bab-bab homework. hasil ta berapa na ada. B to the T to the W, tadi kita orang *sebenarnya aku dengan dila ja* went to the library. banyak juga jumpa budak junior. HEH ta tegur pun. macam ta kenal. ada juga jumpa beberapa orang yang ta dikenali memanggil-manggil nama daku. *bajet famous jap* *muntah pelis* just kidding. bukannya aku ta kenal. she looks different with that hijab covering her hair. hihii. beautiful. sempat lagi dia kata something-something pasal FB. aku ada kacau dia kat FB kot. tu yang dia cam sangat aku. nak dijadikan hal, dah bekurun kot ta jumpa dia. thanx lah Ms E, Mr E, Mr SB sebab ta sombong dan sudi tegur. muahmuah! erkk -__-''

kaki aku melecet. yalah. budak baru first time masuk library. na ambil barang kat locker jaga tu, kemudian kad yang-selalu-kena-bagi-bila-letak-barang tu aku bagi tinggal kat dalam. patah balik. kemudian patah balik lagi. banyak jalan dari study kot. OMAIII hidup aku memang miserable tahap dinosour-muntahkan-keyboard-lappy-tanpa huruf-A. eh, ada kaitan ke? ADAA kalau takda huruf A aku na taip camana? habaq mai. GOD, WHY?! WHY A?! A untuk aku dan kau. betul ta, dear? uhh sedih -___-''

okehh. penat. back-to-back event. selasa uhh reunion dengan budak-budak sekolah rendah. time tu jugak, jumpa sorang mamat macho ni. na tau kenapa macho? sebab beliau lari ke masjid. sebab na tunai solat jemaah. macho ta macho? MACHO hah tau pun.

maaflah. emosi ta stabil sebab tu yang post panjang gila na mampoihh ni. ta mengapa. ta ada orang kisa pun. hehohihuheihao -__-'' selamat malam semua. selamat aben sayang semua. mimpi gula-gula. a____f, good night, dearrr. *fill in the blank sendiri*

till then. love lots,


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post