Ms Been There, Tried That (:

r a m a d h a n
Sunday 22 July 2012 ? 0 hipsters ?
few minutes before Tawaurian going to break fast. aku menyempat lagi mau blogging bagai. hihi. baru ni get the chance to hold lappy.

ohh, ohh, ohh. this ramadhan, sama ja. sunyi. tinggal aku dengan budak sorang tu jaa stay dengan mama baba. orang craving for food in their belly, i crave for those iDevices in my mind. hihi.

ohh, ohh, ohh. aku bukan BELIEBERS tapi iolss is like JB's new song lah. ihikk. uolss can sing along. already change this blog's songs. semangat jeh dengar lagu ni time puasa-puasa ni. bytheway, since tiada terlibat sama L word itu, i have gain new addiction.


him lah. yess he's my new addiction. nak jadikan cerita, aku dan dila, cousin aku yang brutal tapi feminine. ihikss. kita orang outing ke Eastern Cineplex. bajet nak watch Batman. tapi, almaklumlah, Tawau agak ayam, we choose to watch The Amazing Spiderman. tinggal 4 empty seats. bau distance sangat jauh. that was so close! kita orang ambil movie 3D at 9.05. habis pukul sebelas lebih. bergelandangan macam anak muda kat eastern. sedihnya, kita scape tarawih. yaa kita janji tak buat lagi :(

and, kita orang kan first-timer kat Eastern Cineplex uh. kita orang sesat sampai lah ke aras 6. yang dead-end tu. dahlah naik tangga. silap hari bulan, slim i jadinya, tauu. ihik. 

tu ja kott. yang lain-lain tu, of course lah tentang cerita aku kena rotan kelas chemist, kena halau kelas sejarah, kena panggil TPHEA, kena panggil pengarah SPM. ihik. makin rebel iolss.

okayy nak siap. maktab seru dah tu. ni pun balik lambat, kalau masuk kes lagi, tak tau lah. happy ramadhan uolss. jangan scape-scape au. tak baik. ihik. kalau boleh, berubah lah slowly. harap puasa ni jangan fly too fast and pleaseeeee swing slowly.

pray for my pra-trial. x



shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post