Ms Been There, Tried That (:

last fine breath
Friday 8 June 2012 ? 0 hipsters ?
pagi tadi, mama sibuk. walaubagaimanapun, beliau takkan reti duk diam sehinggalah issue baju raya habis. baik, benda alah tu dah settle. kemudian, kita orang. ehm, all the single ladies *cehh aku, mama dan Mia went to Eastern. nampak motor banyak bersusun. GOSHH terkenang ku kepada si dia. back to the story, kita orang pergi check mata. HELL YES, degree saya increasing. terima kasih kepada laptop dan broadband di atas peningkatan ini. *dafuqq and yes, lately, i have some kind of problem with the eyes. swollen much. TAKK! saya tak nangislah. dia yang nak bengkak sendiri. dan aunty Maria gave this some kind of eye-drop. mak aihh. pedih bukan main. nasib-nasib.



Mia pulang esok. sedihlah. sebab dia kakak. dah macam kawan. dah macam kembar. opss ~ yakah kembar? HAHA. for sure aku dah tak punya nafsu untuk balik rumah. sunyi lagi terbiar. *sunyi umpama dinosour memijak kepala* sungguh tidak menyelesakan. tak kira lah macamana annoying pun seseorang itu. bila masa dah sampai, tak lagi sama-sama, rasa rindu tu mesti ada punya lah. alaaah. normal lah tu. semua orang wajib rasa kott. btw, Adek sangat noob menggunakan internet. beliau tak patut mengikut jejak langkah aku! ughh.




tadi, budak kecil ni datang. grrr ~ ikutkan hati, memang nak gigit pipi beliau. peduli apa kalau beliau nangis pun. cepat besar tau, sayang. bila acik pulang bermalam, acik nak nampak awak dah pandai cakap. HIHI. acik sayang maman tau. jangan nakal. kesian kat nenek :')

Mia, adek dan sayang. semu oergi. yaa loh. pergi bukan saja-saja. nak belajar. saya faham, saya faham. tapi sunyi lah. tak boleh ke belajar kat Tawau ni hah? at least, dekatlah sikit saya nak stalk-stalk. siasat-siasat. OPS hiperbola yang melampau. so here it is, moment where i take my last fine breath at home. 

untuk kau yang aku sayang lain sikit daripada orang lain, yang sedang berada di Labuan. huh. untuk kau yang bakal terbang ke sarawak. untuk kau yang sedang berada di Shah Alam. jaga diri. study baik-baik. OH, dan untuk kamu-kamu yang ada di SMK Tawau, Kuhara, Holy, SMSLD, SMSP, strive lah, sayang-sayang, enam bulan yang terakhir ni. lets do it. 

till then, take care :*


shhhh! keep it just between us :)




Older Post . Newer Post